Facturatie- en Feedbackbeleid

Algemene Voorwaarden

  1. Voorschot en Betaling

    • Bij akkoord met de offerte wordt een voorschot van 50% van het totaalbedrag gefactureerd.

    • Op verzoek van de klant kan maximaal 10% van het resterende bedrag open blijven staan. Dit dient expliciet in de voorwaarden te worden vastgelegd.

  2. Feedbackrondes

    • Er zijn maximaal twee feedbackrondes inbegrepen in de overeenkomst.

    • Indien er meer feedbackrondes nodig zijn, worden de extra uren in regie gefactureerd op basis van gepresteerde uren.

    • Na de tweede feedbackronde wordt een tussentijdse factuur van minimaal 40% van het resterende bedrag gestuurd.

  3. Afrekening

    • Als de klant meer dan de twee overeengekomen feedbackrondes nodig heeft, wordt onmiddellijk een factuur gestuurd voor de gepresteerde uren.

    • Het resterende bedrag wordt vervolgens op regiebasis afgerekend.

  4. Betalingstermijn

    • Indien een factuur niet binnen 7 kalenderdagen wordt betaald, wordt een herinnering gestuurd via e-mail en telefonisch contact.

    • Indien na 7 kalenderdagen na de herinnering nog geen betaling is ontvangen, wordt een tussentijdse factuur gestuurd voor de gepresteerde uren tot dat moment.

  5. Projectarchivering

    • Op de factuur wordt vermeld: “Deadline: indien geen feedback wordt gegeven voor datum XX, wordt het project gearchiveerd.”

    • Heropstarten van een gearchiveerd dossier brengt een vaste fee van 15% van het totale projectbedrag met zich mee.

×